Blogg comeback.

Aaah äntligen hemma, fy fan vilken jobbig dag det har varit! Kom hem för en stund sen och fick en sån otrolig lust till att köra bil. Så jag tog vår gamla skruppliga volvo och burnade ut i skogen. Mycket kul fredagsunderhållning må jag säga tills jag körde fast ute i en lerpöl ute på åkern! Men efter myckeeet om och men kom jag loss och sladdade i väg som en oljad blixt över backkrönet! Jag kan slå vad om att jag var rallyförare i mitt förra liv! Sen började det lukta bränt så jag drog mig hemmåt..
Planerna för i dag var att gå på fest med så blev det inte, så nu sitter jag och väntar på mat ska snart pallra mig upp till min häst och mata den. Sen kanske sandra kommer, we will se...
I helgen blir det plugg och en massa andra roliga saker som har med skolan att göra! Noot.Men men..
Nu ska jag upp och kolla på tv en schväng :) Byee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0